Strony

sobota, lutego 24, 2007

Communication



15 komentarzy:

md pisze...

lol funny, nice mix of media too

Ginger*:)* pisze...

Wonderfully funny!

Amy C. Moreno pisze...

How fun! original too.

Marion pisze...

Great mixed media illo!

suana pisze...

I love the chicken! Nice combo!

Michelle Lana pisze...

Heheh...funny!

cats love chicken pisze...

love the egg in the cradle. wish my babies coulda been that quiet...and dry.

great image. lol

tusen pisze...

fajne połączenie, podoba mi się to jajko w kołysce, a kura przy stole wygląda super

georg pisze...

Funny and wonderful - I hope she would finish before the egg is cracked..

Cecilia pisze...

ja! ja! que hermosa!! me encanta el huevo meciendose en la cuna.
Es fantástica.
besos

Halloweenville pisze...

WOW whose house is that its gorgeous!!! i love it.

haha great work too!

Sweet Pea pisze...

So clever, really like this one :)

Cecilia pisze...

Feliz Día de la Mujer! un beso grande

tusen pisze...

Hej, Issi, dzięki za miły komentarz. Oj, przykro mi, że byłaś chora. Zdrowiej, zdrowiej jak najszybciej. Szkoda, że przez to wstrętne grypsko nie miałaś jak zilustrować poprzedniego tematu - czekałam na Twoje kury ukrywające się w dziwnych miejscach ;). A nowy temat, hmm, to może znaczyć np "podłączony do internetu" ale też np. "na haju" - jak widać na niektórych obrazkach, to po kawie też można. A w luźnej interpretacji, to wszystko dotyczące różnego rodzaju drutów i przewodów elektrycznych właściwie też pasuje.

tusen pisze...

A tak w ogóle to mam nadzieję, że dasz radę chociaż malutki rysunek do nowego tematu zrobić. I daj znać, czy pan Józek się odezwał :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...