poniedziałek, maja 14, 2007

Citrus

10 komentarzy:

  1. a new meaning for lemonhead. funny

    OdpowiedzUsuń
  2. "Look at her, Agnes! Orange you glad YOU didn't cross that road?"

    Sorry. That was bad. But your illo is great! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. i lov chicken done in a lemon sauce good stuff. fun illo

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy15/5/07 13:31

    ah ah :)
    simpatico
    nice

    OdpowiedzUsuń
  5. hahaha---hilarious! and your 'wroclaw' piece is so beautiful, love it!!

    OdpowiedzUsuń
  6. słodkie :) strasznie mi się podoba - te kurze pozy są zabójcze.
    w ogóle to dzięki wielkie za miłe komentarze. Ostatnio jakoś zupełnie nie miałam czasu na komentowanie, a rysunki też prawie w ostatniej chwili dodawałam, ale mam nadzieję się poprawić od tego tygodnia ;) I mam nadzieję, że też będziesz miała trochę czasu, żeby porysować, bo brakowało mi tych Twoich kur

    OdpowiedzUsuń
  7. es genial!! MARAVILLOSO!!!!! la verdad es que cada vez que entro y veo una nueva ilustracion me voy con una sonrisa.
    Un beso grande

    OdpowiedzUsuń
  8. o, Issi, dzięki wielkie i nawzajem wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Dziecka :) I czekam z niecierpliwością na nowy rysunek.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...