Strony

środa, grudnia 12, 2007

Little Things




8 komentarzy:

Josh (musarter) pisze...

Very nice water color. What could we do in that situation?

timafli pisze...

Very nice watercolor. Funny.

enigma pisze...

haha, so funny, issi! love the one on the right. ^_^

tusen pisze...

Dzięki :) Świetnie, że zdążyłaś. Jak zwykle się powtórzę, ale jesteś mistrzynią w ilustrowaniu min (w sensie wyrazu twarzy)

tusen pisze...

Issi, dzięki wielkie za życzenia i mam nadzieję, że Twoje Święta też są wesołe i szczęśliwe.

tusen pisze...

Ooo, super! Intuos to już taki bardziej profesjonalny. Z tego co o nim czytałam, to on nie tylko odzwierciedla to, czy mocniej, czy słabiej naciskasz, bo to każdy tablet potrafi, chociaż w różnym stopniu, ale też reaguje na to jak przechylasz piórko :)
A ja z moich prezentów też się bardzo cieszę - jakoś niesamowicie hojny ten Aniołek (lub Mikołaj) był ;)

enigma pisze...

helo, issi! merry christmas to you! :)

tusen pisze...

Pewnie, że znam Corel Painter Essentials - jest niezły i właśnie w nim rysowałam, aż się wreszcie skusiłam na jego "starszego brata" czyli pełną wersję Corel Painter. Tak więc zachęcam, żebyś spróbowała w Essentials :)
Wszystkiego najlepszego na cały Nowy Rok! U nas już pełno fajerwerków chociaż dopiero 19:26 ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...